قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور توسط احمد اسلامی، دو و میدانی کار قمی خبر داد.

محمد پیروز منش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین مدال تیم دو و میدانی مردان قم از پیکارهای قهرمانی کشور که از روز سه شنبه آغاز شد به‌دست آمد و دو و میدانی کاران قمی با وجود مشکلاتی که در راه آماده سازی این رقابت‌ها داشتند، شروع موفقی در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتند.

وی افزود: کسب مدال نقره احمد اسلامی از این رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر سرآغاز درخشش دو و میدانی کاران جانیاز و معلول قمی در این مسابقات بود البته بدون شک این مدال تنها مدال ما در این مسابقات نخواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: اسلامی در ماده ۴۰۰ متر رقابت نزدیکی با سایر مدعیان داشت اما در نهایت با اختلاف ناچیزی نسبت به نفر اول به خط پایان رسید و صاحب نخستین مدال نقره شد.

پیروزمنش بیان داشت: در حال حاضر رشته‌های جانبازان و معلولان با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند اما این مشکلات در رشته دو و میدانی بیشتر است و بسیاری از دو و میدانی کاران معلول در مواد مختلف فاقد محل تمرین مناسب هستند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی کاران بخش پرتاب نیزه ما گاهی مجبور به تمرین در زمین خاکی هستند و این امر به تجهیزات آن‌ها آسیب وارد می‌کند و کیفیت فنی کار آن‌ها را مختل می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان هیئتی با تعداد زیادی رشته ورزشی است و این هیئت با توجه به مشکلات بودجه‌ای باید توان خود را بر روی رشته‌های مختلف تقسیم کند.