بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش مایه عزت و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم استان بوشهر به عنوان مرزدارانی غیور همواره در دفاع از این آب و خاک نقش بسیار مهمی داشته‌اند و درس‌های بزرگی به زیاده‌خواهان داده‌اند.

وی با تقدیر از تعاملات نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر با محیط پیرامونی و همچنین فعالیت در عرصه پدافند غیرعامل، افزود: ارتش کارنامه موفقی در این زمینه داشته است و مردم نیز از عملکرد این نیرو رضایت دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری از نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی بسیار مهم در عرصه دفاعی و نظامی کشور یاد و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های مختلف مایه عزت و افتخار و اقتدار کشور است.

امام جمعه بوشهر به نقش مهم نیروی دریایی ارتش در آینده کشور اشاره کرد و ادامه داد: دریا نقش بسیار مهمی در نظام نوین جهانی دارد و هر کشوری بخواهد در این عرصه حضور داشته باشد و روی پای خود بایستد باید مدیریت قوی در عرصه دریاها داشته باشد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور علنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: حضور مقتدر در آب‌های آزاد یکی از نقاط توانمندی نیروی دریایی کشور است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیشبرد اهداف این نیرو، اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحولات عظیمی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری در نیروی دریایی ارتش هستیم.

وی به قدرت بالایی امنیت میدانی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد توسعه فرهنگ دینی در سطح نیروی دریایی ارتش هستیم.