حملات موشکی و توپخانه ای و ادامه یورش های هوایی سعودی ها به مناطق مختلف یمن و جدیدترین موضع گیری محمد البخیتی از رهبران انصارالله از مهمترین تحولات این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، منابع یمنی از حملات متقابل موشکی و توپخانه ای در مناطق مرزی میان عربستان و یمن خبر دادند.

جنگنده های سعودی مناطقی را در لحج دقایقی قبل بمباران کردند.جنگنده های سعودی همچنین مناطق المنصوره، صلاح الدین و البریقه در عدن را هدف قرار دادند.سعودی ها همچنین مناطق نزدیک به پایگاه هوایی العند را بمباران کردند.

از سوی دیگر محمد البخیتی از رهبران انصارالله گفت: افزایش حملات سعودی نشانه ورشکستگی و شکست ها در مرزهاست.ما با گذشت چهل روز از تجاوز واکنش نشان دادیم و واکنش ما تدریجی خواهد بود.

وی افزود: همه نیروهای ضد تجاوز به ژنو خواهند رفت و هر کدام برگه ها و اهرم قدرت را در اختیار دارند.دیداری میان رهبران انصارالله و مسئولان آمریکایی انجام نشده است.

البخیتی تاکید کرد: تلاش های منطقه ای و بین المللی برای تحمیل شرایط خاص بر یمنی ها وجود دارد اما یمنی ها آنها را با شکست روبرو خواهند کرد.هماهنگی میان نیروهای ضد تجاوز وجود دارد.