خرم آباد - رئیس انجمن موسیقی لرستان از انتشار آثار رضا سقایی اسطوره موسیقی این استان با عنوان «رضا دوباره می خواند» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین عباسیان شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از آثار و فیلم زندگی رضا سقایی اسطوره موسیقی لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مراسم در راستای بزرگداشت رضا سقایی اسطوره موسیقی استان لرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم از آثار و فیلم زندگی این هنرمند موسیقی لرستان رونمایی شد و تصریح کرد: این مراسم مقارن با سالگرد این هنرمند موسیقی استان لرستان بعد از پنج سال برگزار شده است.

رئیس انجمن موسیقی لرستان بیان داشت: این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همچنین انجمن موسیقی استان برگزار شده است.

عباسیان همچنین از رونمایی از تندیس رضا سقایی اسطوره موسیقی لرستان در این مراسم خبر داد و عنوان کرد: این تندیس توسط شهرداری خرم آباد ساخته شده که در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وی همچنین از نامگذاری یکی از خیابانهای خرم آباد به نام این هنرمند موسیقی لرستان خبر داد.

رئیس انجمن موسیقی لرستان با تاکید بر ضرورت برگزاری اینگونه مراسم ها برای هنرمندان استان بیان داشت: برگزاری این گونه مراسم ها کمترین کاری است که می توان برای هنرمندان لرستان انجام می گیرد.

عباسیان بیان داشت: آثار و فیلم رضا سقایی اسطوره موسیقی لرستان با عنوان «رضا دوباره می خواند» منتشر و تولید شده است.