تایباد- استاد ابراهیم شریف زاده یکی از خوانندگان موسیقی مقامی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان سجادیه تربت جام بستری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاد شریف زاده روز گذشته به دلیل بیماری قلبی پس از بازگشت از جشنواره موسیقی مقامی آینه دار به دلیل کهولت سن و خستگی ناشی از حضور در این جشنواره هوشیاری خود را از داست داد و به بیمارستان تربت جام منتقل شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: استاد ابراهیم شریف زاده به دلیل بیماری قلب در حال حاضر در بخش آی. سی. یو بیمارستان سجادیه تربت جام بستری است.

حمزه آزاد ضمن ملاقات با این خواننده مقامی اظهار کرد: استاد شریف زاده خواننده و آهنگساز و خواننده موسیقی مقامی و خالق آهنگ‌های معروفی چون سرو خرامان، دلبر رعنا و دختر عموجان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : محمد ابراهیم شریف زاده متولد شهر باخرز از توابع استان خراسان رضوی است.

وی گفت: این خواننده مقامی موسیقی را از نوجوانی آغاز کرد و بیش از ۶۰ سال با استاد  معروف دوتار، مرحوم غلامحسین سمندری، همکاری داشته است.

هنرمندان نیاز به حمایت دارند

زهرا شریف زاده فرزند استاد شریف زاده نیز در محل بیمارستان با ابراز نارضایتی از نبود حمایت لازم از هنرمندان به خبرنگار مهر گفت: استاد در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مقامی آینه دار مجبور شد با وجود ۷۰ سال سن و کهولت مسیر تایباد تا تهران را با اتوبوس بپیماید.

وی گفت: استاد از روز گذشته هنوز متاسفانه هوشیاری کامل خود را بدست نیاورده  و لذا از مردم و هنرمندان می خواهیم برای سلامتی وی دعا کنند.

وی بیان داشت : تاکنون مسئولان عیادتی از پدرم نداشتند و لذا انتظار داریم برای ایشان که سال ها در خدمت جامعه هنری خراسان بوده قدم های بیشتری برداشته شود.