تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

رشت- استعفای رضا جمشیدی چناری با اکثریت آرا در صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ۹۸ امین جلسه علنی شورای شهر رشت که صبح یک شنبه برگزار شد، رضا جمشیدی چناری با بیان اینکه حضور در شورای شهر فرصتی برای خدمتگزاری به مردم را مهیا کرده بود اظهار کرد: به دلیل دعوت یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا برای فرصت مطالعاتی، استعفای خود را تقدیم شورا کرده ام.

وی افزود: با وجود انعکاس برخی شایعات مبنی بر ثبت نام برای نمایندگی مجلس از همین جا اعلام می کنم که تا کنون هیچ تصمیمی مبنی بر کاندیدا شدن نداشته و معتقدم که رسیدن به نمایندگی مجلس نیازمند فراهم بودن مقدماتی است که در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

جمشیدی با تاکید بر تلاش شورای چهارم در حوزه ساماندهی رودخانه های شهر رشت و لندفیل سراوان گفت: رسیدگی به این موضوعات با جدیت دنبال شده و با توجه به اینکه در سفر رییس جمهور ۵ میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه های شهر در نظر گرفته شده است، امیدوارم تا مجموعه مدیریت شهری با استفاده از این بودجه وضعیت موجود را ساماندهی کرده تا شهروندان شاهد بهبود وضعیت باشند.

این عضو شورا به ضرورت فعالیت مرکز پژوهشهای شورا اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه شورای چهارم  طی نزدیک به ۲ سال فعالیت خود اقدامات متعددی را برای شهر و شهروندان انجام داده اما این نیاز که مرکز پژوهشهای شورا با حضور بزرگان شهر مجدداً فعال شده و طرح های لازم برای توسعه شهر را به شهرداری ارائه دهد، غیر قابل اجتناب است.

جمشیدی در آخرین حضور خود در جلسه شورای اسلامی شهر رشت، گفت: در صورت تمایل سایر اعضا، درهر موقعیتی به عنوان یک مشاور در خدمت شورا و شهرداری رشت خواهم بود.

استعفای جمشیدی چناری با اکثریت آرا(۱۲ رای موافق و ۳ رای مخالف) پذیرفته شد.

برچسب‌ها