بجنورد- مسئولان ارشد خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم این استان در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، استاندار خراسان شمالی و مجمع نمایندگان استان در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: در سالروز حماسه ۲۴ خرداد ماه مردم خراسان شمالی دیار "باب الرضا(ع) و گنجینه معرفتها" با حضور پر شور و حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید، جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم استان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشتند.

این پیام می افزاید: بی تردید  این حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی  مردم استان نشان از عشق و ارادت آنها به خدمتگزاران خود دارد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: توجه ویژه رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر به استان با مصوبات ثمر بخشی همراه بود که انشاء الله با تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی، شاهد آثار مثبت در عرصه توسعه همه‌ جانبه و عمران و آبادانی استان باشیم.

مسئولان ارشد خراسان شمالی در پایان این پیام اعلام کرده اند: بر خود لازم می دانیم ضمن قدردانی از تشریف فرمایی رئیس جمهور و هیئت همراه به استان، از تمامی ملت شریف، بزرگوار و صمیمی استان در همه شهرستان ها، ستادهای مردمی و دست اندرکاران این استقبال بی نظیرکه در ایجاد این شور امیدآفرین و استقبال باشکوه و با نشاط نقش داشتند، سپاسگزاری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس جمهور و هیئت دولت یکشنبه، ۲۴ خرداد ماه در قالب نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم به خراسان شمالی سفر کردند.