رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از تثبیت قیمت مرغ در بازار در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی را بین ۶۵۰۰ تا ۶۶۰۰ تومان اعلام کرد.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر، قیمت مرغ را در مراکز خرده فروشی بین ۶۵۰۰ تا ۶۶۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت این کالا امروز چهارشنبه در مراکز عمده‌‌فروشی بین ۶۰۰۰ تا ۶۱۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۹۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه احتمال کاهش قیمت این کالا در روز پنج‌شنبه وجود دارد، گفت: به دلیل عرضه فراوان مرغ در روزهای آتی با افزایش قیمت این کالا مواجه نخواهیم بود.

یوسف‌خانی اضافه کرد: از روزهای سوم تا چهارم ماه مبارک رمضان ممکن است شاهد افت قیمت مرغ باشیم، چراکه در این روزها تقاضا در بازار کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه در گذشته، ۴ تا ۵ روز مانده به ماه مبارک رمضان تقاضا برای مرغ به شدت افزایش می‌یافت، اضافه کرد: به نظر می‌رسد فرهنگ خرید مرغ در میان مردم روبه تغییر است، در گذشته آنان چند روز مانده به ماه مبارک رمضان چند کیلوگرم مرغ را خریداری و ذخیره می‌کردند اما در حال حاضر مصرف کنندگان تمایل دارند کالای مورد نیازشان را به صورت تازه خریداری کنند.

وی، قیمت ماهی را بدون تغییر عنوان کرد و افزود: بر بازار این محصول نیز رکود حاکم است.