دشتستان - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات بازگشایی راه عشایر دشتستان از کار افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی وضعیت راه‌های دشستان اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان داشته‌ایم و امیدواریم با تلاش مسئولان به نتایج مورد نظر دست یابیم.

وی اضافه کرد: مسیر پل نمازگاه به تنگ ارم دارای طول بسیار زیاد و عرض کم است و باید تلاش شود تا اعتبارات مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه‌خیز این محور و همچنین تعریض آن تامین شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مطالعات طرح مسیر منطقه گیسکان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح‌ می‌تواند باعث کاهش ۲۰ کیلومتری مسیر تردد برازجان به بخش تنگ ارم شود و در طول مسیر نیز بسیاری از روستاها به این محور متصل شوند.

وی توسعه راه‌های روستایی شهرستان دشتستان را خواستار شد و ادامه داد: باید قیر مورد نیاز برای راه‌های روستایی تامین شود و شاهد توسعه راه‌های روستایی و بهبود وضعیت راه‌ها باشیم.

موسوی‌نژاد به موقعیت خاص شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: برخی از روستاهای شهرستان دشتستان در مسیرهای پرتردد قرار دارند ولی وضعیت مناسبی ندارند که می‌توان به راه روستاهای نظرآقا و درودگاه اشاره کرد که بعضا شاهد حوادث مختلفی در این مسیرها هستیم.

وی خواستار توجه ویژه به بازسازی پل روستای درودگاه شد و ادامه داد: این پل در هنگام بروز سیلاب به زیر آب می‌رود و مردم این روستا و روستاهای اطراف را با مشکلاتی روبرو می‌کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تجهیز ماشین‌آلات راهداری شهرستان دشتستان شد و بیان داشت: تجهیزات اداره راه و شهرسازی برای بازگشایی راه عشایر دشتستان از کار افتاده و قدیمی شده است.