کرمانشاه- مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به انجام ۱۰۰ پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه از راه اندازی پرواز کرمانشاه به شیراز خبر داد.

پیمان شرفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اضافه شدن پرواز شیراز به برنامه پروازهای هفتگی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این پرواز از شانزدهم خرداد ماه و پیرو درخواست های متعدد شهروندان کرمانشاهی و استان های همجوار انجام می شود.

شرفایی گفت: بر اساس برنامه های تبیین شده این پرواز ساعت ۱۹:۳۰ شنبه هر هفته و توسط شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه کرمانشاه همچنین با اشاره به پرواز کرمانشاه - تهران از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی افزود: این پرواز روزهای پنجشنبه هر هفته توسط شرکت معراج و به وسیله هواپیمای ۳۲۰ A انجام می شود.

شرفایی با بیان اینکه در فرودگاه کرمانشاه طی هفته ۱۰۰ نشست و برخاست انجام می شود، گفت: علاوه بر پرواز شیراز هم اکنون از فرودگاه کرمانشاه به مسیرهای داخلی تهران، مشهد مقدس، عسلویه، کیش و مسیرهای خارجی استانبول پرواز صورت می گیرد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: گزارش کار پروازهای انجام گرفته و میزان شاخص رشد این پروازها در اواخر هر فصل اعلام می شود و اقدامات امسال در اواسط تیرماه بیان خواهد شد.