مشاور فیلمنامه «پایتخت» در یادداشتی که آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده، درباره آخرین وضعیت این سریال سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عوامل سریال «پایتخت» این روزها در ماراتنی نفس‌گیر مشغول ساخت سری چهارم هستند و این اواخر سیروس الوند کارگردان سینمای ایران نیز از پشت صحنه سریال بازدید کرده است.

حسن وارسته مشاور فیلمنامه این سریال در یادداشتی با عنوان «تیم نگارش سریال پایتخت در یک قاب» آورده است: من و محسن تنابنده و خشایار الوند تیم نگارش فیلمنامه «پایتخت چهار» روزهای نفس‌گیری را در میانه ماه مبارک سپری می‌کنیم. امروز از محل اسکانمان در شیرگاه که پایگاه نگارش قصه‌های «پایتخت» است لختی جدا شده‌ایم و به محل فیلمبرداری رفتیم تا قصه های پایانی را که طراحی کرده‌ایم با محسن تنابنده در میان بگذاریم.

این روزها محسن به دلیل ازدحام کار و تنگی زمان ستاره سهیل شده است. من و خشایار برای طرح داستانی هر قسمت و تثبیت نهایی آن به دشواری یکدیگر را ملاقات می‌کنیم. تقریبا روز پخش شده‌ایم. چه ماراتن سخت و پر استرسی است این روزها.

روحمان کهیر زده از کم خوابی و ساعت‌ها نوشتن و التهاب رساندن داستان به گروه تولید. با این حال امروز مجالی شد تا در ضمن رد و بدل کردن ایده‌ها و قصه‌هایمان عکسی به یادگار بگیریم تا بلکه این فراغت چند ثانیه، ما را مختصری از تشویش دور کند. تیم نگارش پایتخت در یک قاب قرار گرفتیم تا روزهای عرق ریزانمان را فراموش نکنیم.