بوشهر - مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۴۹ زندانی غیرعمد استان بوشهر ۱۷ میلیارد تومان بدهی دارند که چشم انتظار همت خیرین برای آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل موسوی حقیقی ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله توسط ستاد دیه اجرا می‌شود، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است.

وی ادامه داد: مردم در نقاط مختلف استان بوشهر همواره در این برنامه‌ها حضور و مشارکت مطلوبی داشته‌اند و امسال نیز این برنامه‌های گلریزان در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حضور و مشارکت مردم و خیرین و دستگاه‌های مختلف در این برنامه‌ها باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته و با تلاش‌های ستاد دیه، ۱۱۴ زندانی غیرعمد استان بوشهر با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و گذشت شاکیان از بخشی از طلب خود، آزاد شدند.

وی ادامه داد: امسال ۱۴۹ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان بوشهر حدود ۱۷ میلیارد تومان بدهی دارند که امیدواریم با حمایت و مشارکت خیرین زمینه برای آزادی این زندانیان فراهم شود.

موسوی به وضعیت شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و افزود: در دشتستان ۳۶ زندانی چشم‌انتظار کمک‌های خیرین هستند که مجموع بدهی این زندانیان حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر ادامه داد: جشن‌های گلریزان امسال در بیش از ۲۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود و زندانیان جرایم مالی چشم‌انتظار همت خیرین هستند.