بوشهر - نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود امکانات مشکلات کشاورزان و دامداران دشتستان را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر سه‌شنبه در دیدار با کشاورزان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است و تعداد زیادی از مردم این شهرستان در عرصه کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان دشتستانی به ویژه نخل‌داران این شهرستان در سال‌های گذشته مربوط به فروش محصولات بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، زمینه خرید محصولات نخلداران دشتستانی فراهم شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات و نیازهای کشاورزان در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: کمبود امکانات مشکلات کشاورزان و دامداران دشتستان را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: همواره پیگیر مسائل و مشکلات کشاورزان در عرصه مدیریت استانی و ملی بوده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با رایزنی با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و شخص وزیر، مشکلات کشاورزان را کاهش داده و گام‌های اساسی در این راستا برداریم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد به دعوت از قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در دشتستان اشاره کرد و افزود: قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از وضعیت کشاورزان در دشتستان روز دهم تیرماه به این شهرستان سفر می‌کند.

وی تصریح کرد: مشکلات کشاورزان و دامدران و منابع طبیعی در حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم برای برون‌رفت از مشکلات فعلی اتخاذ خواهد شد.