آگهی تلویزیونی کتاب‌های «پرسش‌های قرآنی جوانان» و «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در ماه مبارک رمضان از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه ای شیرازه، همزمان با فرارسیدن روزهای نیمه ماه مبارک رمضان، آگهی دو کتاب «پرسش‌های قرآنی جوانان» و «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» از انتشارات نسیم حیات در پیام‌های بازرگانی صداوسیما، هرکدام در ۹۰ نوبت از شبکه‌های یک، دو، چهار و نمایش پخش خواهد شد.

مجموعه کتاب‌های «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در ۳۰ جلد به تفکیک ۳۰ جزء، اثری از واحد پژوهشی بیت‌القرآن امام علی(ع) به کوشش مهدی محمودیان است که مطالعه آن علاوه بر یادگیری ترجمه و مفاهیم، حفظ آیات این کتاب آسمانی را تسهیل می‌کند. ترجمه لغت‌ به‌ لغت کل آیات قرآن کریم، ترجمه روان همراه با بیان مفاهیم قرآنی و امکان یادگیری ترجمه و معانی آیات با روشی ساده و کمتر از شش ماه، از ویژگی‌های این مجموعه‌ به شمار می‌آید.

مجموعه ۱۲ جلدی «پرسش‌های قرآنی جوانان» پرسش‌های دانشجویان سراسر کشور شامل موضوعاتی چون روابط دختر و پسر، قرآن و علوم روز، مهدویت، پیامبر اسلام، عقاید، تربیت و اخلاق است که با پاسخ‌هایی علمی، روان و مستند به قرآن و احادیث با توجه به مسائل عصر حاضر و مشکلات جوانان، همراه شده است.

این آگهی‌های تبلیغاتی با با همکاری اداره‌کل بازرگانی سازمان صداوسیما و به‌صورت رایگان از شبکه‌های مختلف سیما، پخش می‌‌شود. ناشرانی از جمله افق، جمال، آرما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قدیانی، پرستو، شهرستان ادب، قاف، بین‌المللی حافظ، مسیر دانشگاه، بروج، روایت فتح، پیام محراب، سوره مهر، تیزهوشان، سفیر اردهال، نشر نوشته، کانون اندیشه جوان، نیستان از این فرصت، بهره‌مند شده‌اند.