همدان- فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۵۵ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ رسول مرادی گفت: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان در مدت ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان همدان به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر همدان، ماموران انتظامی هفت سارق، ۱۴ نفر معتاد ولگرد و پرخطر و همچنین ۳۴ متظاهر به روزه خواری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد: کشف ۱۷۳ گرم انواع مواد مخدر، ۱۶۵ حبه قرص مخدر ترامادول و مقادیری محصولات ضدفرهنگی از جمله دستاوردهای این طرح بود.

این مقام انتظامی گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۱۲ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف حین تردد در شهر توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد: پلیس همدان همچنان انجام طرح های مقطعی را با هدف گذاری های مشخص به صورت مستمر ادامه داده و در این مسیر به صورت مقتدرانه و قانونی با متخلفان و ناامن كنندگان جامعه برخورد خواهد كرد.

برچسب‌ها