عضو هیات مدیره باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد اقدام شجاعانه مسئولان کمیته استیناف سرلوحه برخی از مدیران فدراسیون فوتبال قرار گیرد و گفت: فکر نمی‌کنم حقی از باشگاه پیکان ضایع شده و رای تغییر کند.

اسماعیل امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت پیکان از راه‌آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا باید از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر کنم که در اجرای عدالت سستی نکردند و طبق مدارک موجود، تصمیمی شجاعانه گرفتند، اتفاقی که نشان دادند شعار «تدبیر و امید دولت» را به خوبی اجرایی می‌کنند.

وی با تشکر از اعضای کمیته استیناف ادامه داد: مسئولان باشگاه راه‌آهن درخواست دوباره‌ای برای بررسی رای کمیته استیناف دادند، موضوعی که نیاز به ارائه اسناد و مدارک جدیدی داشت که کفاشیان هم این موضوع را پذیرفت اما در نشست کمیته استیناف هیچگونه ادله و مدرک جدید و قابل قبولی ارائه نشد و جناب صالحی هم پاسخ قاطعی به اظهارات آنها دادند.

عضو هیات مدیره باشگاه پیکان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در این روزها مسئولان باشگاه راه‌آهن جو رسانه‌ای به راه انداختند که رای کمیته استیناف صحیح نیست و سعی بر تغییر آن دارند. در این بین از مهدی تاج گله‌مندیم که رای قطعی استیناف که به تائید دبیرکل فدراسیون فوتبال هم رسیده را چرا اجرایی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: شاید ایشان ناراحت هستند که دوست عزیزشان (علیرضا رحیمی) نتوانسته رای کمیته استیناف را به نفع راه‌آهن تغییر دهد. البته معتقدم هر کسی که در مقام و مسندی قرار دارد باید با عدالت رفتار کند اما متاسفانه امروز شاهدیم ایشان نامه‌ای به باشگاه پیکان نداده و ابلاغی برای اصلاح جدول و تعیین وضعیت تیم‌ها ارائه نکرده‌اند.

حسینی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه پیکان بر حضور پرقدرت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ پانزدهم تاکید دارد و به زودی سرمربی تیم را هم مشخص می‌کند تا این تیم با کادر فنی قوی و مجرب، کادر سرپرستی مناسب و نفرات خوب و جوان در لیگ پانزدهم شرکت کنند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه پیکان بتواند در لیگ آینده جایگاه خوبی را به دست آورد، یادآور شد: امیدوارم اقدام شجاعانه مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف سرلوحه برخی از مدیران ورزش و خصوصاً فدراسیون فوتبال قرار بگیرد و ضمن قبول کردن رای کمیته استیناف، در جهت اجرای قوانین گام بردارند.

عضو هیات مدیره باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است کمیته استیناف این رای را تغییر دهد؟ این‌گونه واکنش نشان داد: با توجه به شناختی که از مسئولان کمیته استیناف دارم، فکر نمی‌کنم آنها حقی از باشگاه پیکان ضایع کنند و رای را تغییر دهند.

وی در مورد اظهارنظر علیرضا رحیمی که گفته است رای سه بر صفر به نفع پیکان را دیده است و شاید این مدیر به همین مساله هم راضی باشد، تصریح کرد: خب قطعاً اگر تنها نتیجه بازی با راه‌آهن را به نفع ما (سه بر صفر) اعلام کنند، باز هم به نفع ماست زیرا یک رده در جدول بالاتر می‌آییم. قطعا این شائبه‌ها از زمانی به وجود آمده که رئیس سازمان لیگ، رای کمیته استیناف که به تائید دبیر فدراسیون فوتبال هم رسیده را اجرایی نکرده است.

حسینی با تاکید دوباره بر حضور پرقدرت پیکان در لیگ پانزدهم با تیمی جوان و با انگیزه، در مورد بحث درگیری به وجود آمده در نشست ویژه کمیته استیناف، گفت: در این نشست‌ها همیشه بین حاضران بحث‌هایی مطرح می‌شود، پس نمی‌توان گفت درگیری ایجاد شده است. البته راه‌آهنی‌ها باید ادله و مدارک جدیدی ارائه می‌کردند که این اتفاق نیفتاد و در مورد آن بحث‌هایی در نشست صورت گرفت.