تهیه کننده برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» بیان کرد که دومین قسمت از این ویژه برنامه امشب ۱۶ تیرماه ساعت ۲۳ با اجرای فرزاد حسنی و با حضور کارشناسان مذهبی روی آنتن رادیو جوان می رود.

مجتبی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» که ویژه شب های قدر روی آنتن می رود، گفت: امشب ۱۶ تیر ماه هم زمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب قدر، ویژه‌برنامه دوم خود را ساعت ۲۳ روی آنتن می بریم. 

وی درباره این ویژه برنامه و جزییات آن توضیح داد: این برنامه ویژه مخاطبان جوان است و به صورت زنده در این شب ها تولید می شود و فرزاد حسنی اجرای آن را بر عهده دارد. با توجه به مخاطبان رادیو جوان از فرزاد حسنی که میان مجریان رادیو از اطلاعات دینی و معرفتی نیز برخوردار است بهره گرفتیم تا بتوانیم به این ترتیب نیاز جوانان را برطرف کنیم.

تهیه کننده برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» ادامه داد: دو ویژگی در این برنامه برای ما مهم بود ابتدا جوان‌پسند بودن برنامه و دوم اطلاعات دینی و معرفتی که سعی کردیم با در نظر گرفتن مجری و مهمانان به این دو ویژگی توجه کنیم.

امیری در پایان با اشاره به مهمانانی که امشب روی آنتن به گفتگو می پردازند، عنوان کرد: در دومین ویژه برنامه شب قدر محمدرضا اصغری و حجت الاسلام اباذر عبادی حضور پیدا می کنند و فرزاد حسنی به عنوان کارشناس مجری برنامه با آنها گفتگو می کند. در این برنامه دعای جوشن کبیر با صدای بهروز رضوی‌نژاد قاری بین المللی به صورت زنده روی آنتن می رود و بعد از هر ۲۰ دقیقه در حدود چند دقیقه نیز با مهمانان درباره فرازهایی از این دعا صحبت می شود. برنامه تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه دارد و در بخشی از برنامه هم درباره کلیدواژه هایی با محوریت دعای ابوحمزه ثمالی بحث می شود.

برچسب‌ها