اردبیل – راهپیمایی روز قدس در اردبیل با مشت‌های گره کرده کوچک و بزرگ علیه استکبار و با هدف نمایش و اثبات یک دلی و یک زبانی با مستضعفین جهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه پیش از ظهر روز جمعه خیابان های اردبیل مملو از کوچک و بزرگ و پیر و جوان شد تا با سردادن شعار بر علیه طاغوت و رژیم استکبار همدلی خود را با مستضعفین جهان نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با ابراز خرسندی از استقبال قابل توجه مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ما در این روز وحدت و همدلی خود را با جبهه مقاومت و مردم فلسطین به نمایش خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام ولی نظر پورمهم‌ترین پیام روز قدس را اعلام انزجار مردم از رژیم غاصب اسرائیل و دفاع از حقوق مردم مظلوم عنوان کرد و گفت: امروز مشت های گره کرده واگویی این انزجار است.

وی با تاکید به حضور پر شور مردم ولایی اردبیل در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و آرمان های آن اضافه کرد: امروز نیز از دقایق اولیه استقبال گسترده مردم قابل توجه است.

نظرپور افزود: چشم دنیا به این روز دوخته شده و دوست و دشمن با حساسیت ویژه استقبال مردم را رصد می کنند اما حضور پرشور مردم نشان داد مقاومت تنها نیست و مردم ولایی همواره مدافع آرمان های انقلاب از جمله دفاع از مستضعفان هستند.

در عین حال شهروند اردبیلی در حالی که کودک خردسال خود را در آغوش گرفته است، حضور در راهپیمایی روز قدس را امر واجد دانست و گفت: ما در این روز بیعت خود با آرمان های اسلام و انقلاب را تجدید می کنیم.

نادر خداپناه تصریح کرد: در چنین مقطع حساسی که همه ابرقدرت ها به مسائل کشور ما حساسیت نشان می دهند باید با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کنیم.

وی شرکت در راهپیمایی را با هدف تربیت نسل جدید ضروری دانست و گفت: کودکان و نوجوانان و جوانان باید با الگو گیری صحیح در مسیر درست قرار گیرند و خود حامی و یاور ارزش هایی باشند که انقلاب دنبال کرده است.

همزمان با مرکز استان اردبیل از دقایقی پیش راهپیمایی در شهرستان های این استان نیز آغاز شده است.