ایلام - رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان تکلیفی همیشگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحدی کرمانی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، نوعی مقابله با زورگویی رژیم صهیونیستی و زورگویان جهان و حمایت از ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان بوده و شرکت در آن بر همه ما واجب است.

وی بیان داشت: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان، یک تکلیف همیشگی بوده و راهپیمایی روز قدس به معنای حمایت از فلسطینیان و مخالفت با رژیم اشغالگر قدس بوده و ملت ایران همواره به این تکلیف خود عمل کرده است.

موحدی کرمانی افزود: روز جهانی قدس نمایش اقتدار ملت و حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بیداری اسلامی است و امروز باید هم مراقب رخنه دشمنان در زمین ها و هم مراقب رخنه در زمینه های فکری مسلمانان باشیم.

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حضور مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام ارزشمند امام راحل بود که موجب معرفی چهره منفور رژیم اشغالگر قدس به جهانیان شد.

وی اظهار داشت: امروز هر ساله در همه کشورهای اسلامی و حتی جهان با حضور همه آزادیخواهان روز قدس مردم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می پردازند که این از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: نامگذاری روز قدس برای دشمنان انقلاب اسلامی و رژیم غاصب اسرائیل یک کابوس وحشتناک بوده که نابودی خود را در ادامه یافتن روز جهانی قدس و تقویت مقاومت در بین مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین می دید.