جشن ماه خوب خدا فضایی معنوی با حضور قاریان و حافظان نوجوان و جوان در سالن همایش های مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین جلسه از مراسم جشن ماه خوب خدا پیش از ایام و لیالی قدر در سالن همایش های مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

جشن ماه خوب خدا فضایی معنوی با حضور خانواده ها و علاقمندان به قرآن کریم بود که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا پاسی از شب در سالن همایش های مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا گردید.

حضور قاریان و حافظان نوجوان و جوان از جمله جذابیت های این جشن قرآنی بود. همچنین حضور استاد دکتر سعیدیان به عنوان محور برنامه، بار محتوایی خوبی به این محفل داده بود. مجریان برنامه نیز، سیدوحید مرتضوی و سیدعلی صالحی خوانساری بودند.

شب پایانی جشن ماه خوب خدا با حضور نفر اول مسابقات بین المللی مالزی، محسن حاجی حسنی کارگر و تعدادی از خواهران حافظ کل قرآن رنگ و بویی خاص داشت. جوایز نفیسی هم در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقات شبهای گذشته این جشن اهدا شد.

شور و شعف حاضران در طول شبهای متمادی برگزاری جشن قرآنی باعث شد تا مسئولین مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر تصمیم به برگزاری ماهیانه این محفل قرآنی در طول سال نمایند. بر این اساس جمعه های اول هر ماه شمسی این مراسم در سالن همایشهای مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

جدول زمان بندی جشن قرآن در سرچشمه:

جمعه ۲ مردادماه (۷ شوال) از ساعت ۱۸ تا ۲۰

جمعه ۶ شهریورماه (۱۳ ذی القعده) از ساعت ۱۸ تا ۲۰

جمعه ۳ مهرماه (۱۱ ذی الحجه) بعد از اذان مغرب و عشاء

جمعه ۸ آبان ماه (۱۶ محرم) بعد از اذان مغرب و عشاء

جمعه ۶ آذرماه (۱۵ صفر) بعد از اذان مغرب و عشاء

جمعه ۴ دی ماه (۱۳ ربیع الاول) بعد از اذان مغرب و عشاء

جمعه ۲ بهمن ماه (۱۱ ربیع الثانی) بعد از اذان مغرب و عشاء

جمعه ۷ اسفندماه (۱۷ جمادی الاول) بعد از اذان مغرب و عشاء