دومین ویژه‌برنامه «شب آواز ایرانی» شنبه ۲۰ تیر ماه با حضور مدیران حوزه هنری و تعدادی از هنرمندان جوان و پیشکسوت عرصه موسیقی ایرانی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این ویژه‌برنامه که به همت مرکز موسیقی و مرکز جشنواره ها و محافل حوزه هنری انقلاب اسلامی و با هدف تجلیل از پیش‌کسوتان و معرفی چهره‌های جدید موسیقی شکل گرفت، تعدادی از هنرمند به اجرای برنامه پرداختند.

اکبر رضوانی، رسول رهو، رضا مهرآذر، حسین نوریانی، امیر مداح و علی جهاندار هنرمندانی بودند که در دومین ویژه‌برنامه «شب آواز ایرانی» برنامه هایی را به صورت زنده اجرا کردند. ضمن اینکه در این میان آوای علی جهاندار، مدرس و خواننده آواز ایرانی با استقبال قابل توجه حاضران در سالن مواجه شد.

سخنرانی علی جهاندار با موضوع «نظم در آواز ایرانی»، اجرای بداهه قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی، پخش کلیپی از زنده‌یاد اقبال آذر خواننده فقید موسیقی ایرانی از جمله بخش های دیگر این ویژه‌برنامه بود.

فاضل نظری مدیر مرکز موسیقی و علی قربانی مدیر مرکز جشنواره ها و محافل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، علی جهاندار، رضا رضایی پایور، مظفر شفیعی، حسین علیشاپور، اشکان کمانگری و جمع زیادی از اهالی آواز سنتی و موسیقی، از مهمانان ویژه «شب‌آواز ایرانی» بودند.

نشست ماهانه «شب‌آواز ایرانی» شنبه آخر هر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.