مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: توسعه آموزش‌های غیرحضوری برای طلاب استان‌ها امری ضروری است و باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی روز یکشنبه در مراسم معارفه و تودیع مدیر مرکز آموزش های حوزه های علمیه خواهران که در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: توسعه آموزش های حضوری برای طلاب خواهر در استان ها با محدودیت هایی همراه است بنابراین آموزش های غیرحضوری باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نگاه توسعه ای به آموزش های مجازی و غیرحضوری دارد.

این عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه در حوزه های علمیه تربیت مقدم بر تعلیم است، اظهار کرد: باید از شیوه های نوین برای توسعه آموزش های غیرحضوری بهره برد و به ارتقای فناوری اطلاعات در این عرصه توجه بیشتر شود.

حجت الاسلام جمشیدی تاکید کرده که مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران با کمترین امکانات آغاز به کار کرده و حاصل تلاش کارکنان این مجموعه منشا خدمات زیادی شده است.

وی معتقد است که آنچه توسط چندین دانشکده انجام می شود با امکانات اندک در مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران انجام شده است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ابراز امیدواری کرد که با اهتمام مرکز تربیت مدرس و مرکز آموزش های غیر حضوری این نهاد، عقب ماندگی های تحصیلی در مدت سه سال برطرف شود.