نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هلال احمر یک نهاد عمومی و مردمی است که باید تقویت شود، چرا که در زمان بروز حوادث نخستین دستگاهی که به کمک مردم می شتابد هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رجب رحمنی گفت: هلال احمر سابقه طولانی خدمتگزاری در شرایط سخت را دارد و در این زمینه به خوبی عمل کرده و جواب خود را پس داده است.

وی با بیان اینکه از زمان فعالیت دکتر سید امیر محسن ضیائی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر، کارهای اساسی انجام شده است، تصریح کرد: نمونه ای از آن ارسال محموله بشردوستانه و انسان دوستانه هلال احمر ایران برای مردم مظلوم یمن است که با سختی های فراوان به دست مردم یمن رسید.

به گفته نماینده مردم تاکستان در مجلس، جمعیت هلال احمر ایران در زمینه کمک رسانی به کشورهای آسیب دیده عالی و موفق عمل کرده است.

وی در خصوص ارسال کمک های امدادی جمعیت هلال احمر به مردم طوفان زده اسفرورین قزوین گفت: در فروردین ماه سال جاری طوفان در اسفرورین موجب وارد آمدن خسارت به منازل مردم شد که هلال احمر بلافاصله وارد عمل شده و فعالیت های امدادی گسترده ای را در این زمینه انجام داد.

رحمنی با تاکید بر جایگاه فرا حزبی، فرا جناحی و فرا ملی این نهاد مردمی اضافه کرد: هلال احمر یک نهاد عمومی و مردمی است که باید تقویت شود؛ چرا که در زمان بروز حوادث نخستین دستگاهی که به کمک مردم می شتابد هلال احمر است.