شازند- همزمان با هفته بهزیستی، ۹۳ واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی در شهر مهاجران شازند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا محمدی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شازند در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر مددجویان در شهر مهاجران گفت: علاوه بر این تعداد واحد، پنج واحد مسکونی دیگر در روستاهای حسین آباد، هفته شازند، مروارید دره و شهر توره در هفته بهزیستی سال جاری به افتتاح رسید.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه ها، اظهار داشت: هزینه های احداث این تعداد واحد از کمک ها و مشارکت های خیرین و مردم، اعتبارات بهزیستی و مبلغی نیز متعلق به خود مددجویان بوده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شازند تصریح کرد: متراژ واحدهای مسکونی ساخته شده در مهاجران بین ۷۵ تا ۸۹ متر بوده و متراژ واحدهای روستایی نیز یکصد متر است.

محمدی با بیان اینکه از سال ۸۹ تاکنون،۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی شهرستان شازند واگذار شده است، افزود: ۲۳ واحد مسکونی دیگر نیز در دست ساخت و تکمیل است که تا امروز با کمک خیرین و بهزیستی بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث این واحدها هزینه شده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شازند در ادامه از برنامه های هفته بهزیستی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: غبار روبی مزار شهدا، استفاده از خدمات تخصصی و مشاوره رایگان، استقرار خودروی سیار در میادین اصلی شهر، برگزاری مراسم افطاری برای یکصد مددجوی بهزیستی این شهرستان، بازدید از منازل مددجویان و دیدار با ائمه جمعه و نماینده مردم شهرستان شازند از جمله برنامه های انجام شده در هفته بهزیستی بود.