بجنورد- سرپرست پلیس راه خراسان شمالی گفت: در پی بارش های تابستانه که از روز گذشته آغاز شده، محورهای این استان به خصوص در مسیرهای غربی و جنوبی لغزنده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش باران که از روز گذشته در غالب مناطق خراسان شمالی آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در اثر این بارندگی ها اکنون محورهای مواصلاتی استان از جمله مسیر غربی خراسان شمالی در حدفاصل چمن بید - جنگل گلستان و نیز محور جنوبی استان در حدفاصل بجنورد – اسفراین لغزنده است.

وی با تأکید بر این که رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند، افزود: همچنین با توجه به بار بالای ترافیکی و دوطرفه بودن و کمی عرض جاده رانندگان باید از ارتکاب تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیرمجاز به طور جد خودداری کنند.

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: به طور کلی محورهای استان به دلیل بارش پراکنده تا حدودی لغزنده بوده و رانندگان می بایست با احتیاط کامل نسبت به تردد در این محورها اقدام کنند.

به گفته سرپرست پلیس راه خراسان شمالی در چند روز اخیر تاکنون حادثه رانندگی بر اثر لغزندگی جاده ها در سطح استان روی نداده اما يک خودرو در مسير اسفراين - جاجرم به دليل توجه نداشتن به جلو و رعايت نکردن سرعت مطمئنه در هواي توفاني و گرد و خاک شديد، دچار واژگوني شد.

وی اضافه کرد: اين خودرو عصر روز جمعه پس از به راه افتادن از اسفراين به سمت جاجرم دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه یکی از پنج سرنشین خودرو پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.