بوشهر - امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، به علت مشکلات مالی این باشگاه واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرانجوان خورموج یکی از تیم‌های باسابقه استان بوشهر است که در سال های اخیر توانسته بود با قهرمانی در لیگ برتر استان بوشهر به لیگ دسته سوم کشور و سپس به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.

عدم حمایت‌های مناسب مسئولان از این باشگاه باعث تا مشکلات مالی روز به روز فشار بیشتری به مالکان باشگاه وارد کند و عملا باشگاه‌داری را برای آنها سخت و سخت‌تر کرد.

با سخت‌شدن شرایط، مالکان باشگاه خواستار حمایت مسئولان استان از این باشگاه شدند تا امتیاز باشگاه در استان بماند ولی زمانی که حمایتی صورت نگرفت، امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، به بادران گستران تهران واگذار شد.

مالک باشگاه ایرانجوان خورموج عصر دوشنبه در آئین واگذاری امتیاز باشگاه ایرانجوان اظهار داشت: نشست‌های متعددی را با مسئولان برگزار کردیم تا امتیاز این باشگاه در استان بماند ولی به نتیجه مورد نظر نرسیدیم.

غلام منفرد اضافه کرد: برای واگذاری باشگاه با وجود اینکه توافقت لازم را نیز انجام داده بودیم ولی ۲۰ روز دیگر نیز صبر کردیم تا شاید مسئولان استان کمک کنند ولی وعده دادند ولی عملی نشد.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌هایی را با فرماندار شهرستان دشتی، معاون استاندار بوشهر، نماینده دشتی در مجلس و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کردیم ولی نتیجه‌بخش نبود و امتیاز باشگاه واگذار شد.

مالک باشگاه ایرانجوان خورموج با بیان اینکه سال‌های بسیار زیادی را برای فعالیت باشگاه ایرانجوان و رسیدن به لیگ کشور تلاش کردیم، ادامه داد: جا دارد از هواداران نیز تقدیر کنیم که در سرما و گرما ما را تنها نگذاشتند.

قائم مقام باشگاه بادران گستران تهران که امتیاز باشگاه ایرانجوان خورموج را خریداری کرده است، گفت: استان بوشهر نیز تلاش داشت تا این باشگاه در استان نگه دارند ولی در نهایت مالکان باشگاه امتیاز این تیم را واگذار کردند.

قربانیان اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای حضور پرقدرت تیم بادران گستران تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور استفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بادران گستران تهران واگذار شد.