بجنورد- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: واژگوني يک دستگاه سواري پژو پارس در محور گرمه به ميامي این استان، يک کشته و سه مجروح برجاي گذاشت.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع تصادف مرگبار در محور گرمه- میامی خراسان شمالی، اظهار کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در 17 کیلومتری محور گرمه به میامی بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راه گرمه در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این واژگونی، یک نفر از سرنشینان خودرو 30 ساله بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی در دم فوت می کند و راننده خودرو به همراه دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مجروح می شوند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو پارس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ و جاده لغزنده تشخیص دادند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با اشاره به اینکه 34 درصد تصادفات سه ماهه اول سال جاری در خراسان شمالی واژگونی بوده است، توصیه کرد: مسافران و رانندگان به خصوص در مواقع بارش باران و لغزندگی جاده ها، از هر گونه عجله و شتاب خودداری و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.