رییس انجمن منشی های صحنه از استقبال ۱۸۰۰ هنرمند از تکمیل اظهارنامه مالیاتی خبر داد.

زینت رضا رییس انجمن منشی های صحنه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آخرین مهلت تکمیل اظهارنامه مالیاتی هنرمندان شامگاه امشب چهارشنه ۳۱ تیرماه به پایان می رسد، توضیح داد: طی ۱۸ روز گذشته نزدیک به ۱۸۰۰هنرمند برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی به خانه سینما مراجعه کرده و با مشورت و راهنمایی کارشناسان اداره مالیات اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: براساس آمار بدست آمده از سوی مراجعه کنندگان، بیشترین مراجعه برای رفع نواقص پرونده های مالیاتی بوده است. متاسفانه هرچند اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است اما تعدادی از دوستان فکر می کردند که اگر برگه مالیاتی خود را پر نکنند کسی متوجه نمی شود، اما مساله این است که هر شخص باید برگه مالیاتی خود را پر کنند.

رییس انجمن منشی های صحنه با اشاره به بند ب معافیت مالیاتی توضیح داد: ۵ صنف از صنوف خانه سینما از جمله تهیه کنندگان، دفاتر پخش، مجریان طرح، فیلمبرداران، تدوینگران، صدابرداران و مدیران مشمول بند ب از معافیت مالیاتی هستند که به دنبال انجام کارهای این گروه هستیم. دیگر صنوف خانه سینما همگی مشمول بند ج معافیت مالیاتی به شمار می روند.

رضا در پایان از همه سینماگرانی که تا امروز برگه مالیاتی خود را تکمیل کرده اند درخواست کرد تا پیگیر دریافت رمز عبور و یا نامه محرمانه از سوی اداره مالیات باشند.