نوشهر - مسئول دفتر نمایندگی سیاستگذاری ائمه جمعه در مازندران از نماز جمعه به عنوان محور اصلی هدایت، وحدت و برادری یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد انتظاری پیش از ظهر جمعه در شورای اداری نوشهر و معرفی اولین امام جمعه بخش صلاحی الدین کلای این شهرستان، با بیان اینکه نهاد مقدس نمازجمعه، وحدت آفرین و دشمن شکن است و روح تازه ای در کالبد مردم می دمد، گفت: مازندران اولین استانی است که درجهت تحقق شعار سال به میزبانی استاندار در استانداری جلسه مشترک با ائمه جمعه و فرمانداران را انجام داد که این نشان از هم دلی مسئولان است.

جت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز، با تاکید بر اینکه باید شیعه به عنوان اقامه کننده نماز در جهان معرفی شود، گفت: باید با حضور در صفوف منظم نمازجمعه کاری کنیم که شیعه را اقامه کننده نماز بدانند.

امام جمعه نوشهر، نمازجمعه را کانون حرکت و محور همه کارهای فرهنگی دانست و بر لزوم پشتیبانی مدیران از نماز جمعه تاکید کرد و با اشاره به ثمره حکومت صالحین، گفت: اقامه نماز، زکات، امربه معرف ونهی ازمنکر از برکات حکومت این نظام اسلامی است و نمازجمعه به عنوان یک رسانه حقیقی است و تاثیر زیادی دارد.

امام جمعه نوشهر درپایان افزود: تاکنون ما درمازندران ۴۴ نمازجمعه برپا شده که نشانگر اقتدار نظام اسلامی است.

در این مراسم حجت الاسلام اصغر موسی زاده به عنوان امام جمعه صلاح الدین کلا نوشهر معرفی شد.