تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

علی سليمانی،‌ بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون مجری برنامه «عصر خانواده» به تهيه كنندگی محمدجواد عبدالرحمانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ «عصر خانواده» از شنبه،‌ ۳ مرداد با ساختارى متفاوت و اجراى على سليمانی در کنداکتور پخش این شبكه قرار خواهد گرفت.

سليمانی كه بسياري او را با بازي در فيلم هايي مانند «سفر به چزابه» ساخته زنده ياد رسول  ملاقلی پور، «سگ کشی» اثر بهرام بیضایی، «بى پولى» حميد نعمت الله و سريال مناسبتي «سقوط یک فرشته» به خاطر مي آورند،‌ از امروز سكان اجراي برنامه «عصر خانواده» را به دست مي گيرد تا با مهمانان مختلف درباره موضوعات مبتلابه خانواده هاي امروز گفتگو كند.  

«عصر خانواده» به ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی و بررسی مسائل مربوط به خانواده های ایرانی مى پردازد.

اين برنامه كه به بهانه فصل تابستان با تغییرات چشمگیری در بخش ساختار و محتوا پخش مي شود، آیتم های تازه‌ای تدارک دیده که از آن‌ها می‌توان به «خاطرات هزاره سوم»، «پله برقي» و  «گردشگري» نام برد.

«خاطرات هزاره سوم» نگاهي آسيب شناسانه به معضلات زندگي خانواده هاى امروزي دارد و سعي مي كند راهكارهاي عملي براي مواجه با اين دست مسائل ارائه كند؛ «عصر خانواده» در آيتم «پله برقي» با شهروندان همراه مي شود و نظر مردم عادي را درباره موضوعات مهم روز در حوزه هاي مختلف اجتماعي و محيط زيست مورد پرسش قرار مي دهد.  

اين برنامه تركيبي در مستند كوتاهي خانواده هاي ايراني را با خود به شهرهاي مختلف مي برد تا آنها را با زبان آداب و رسوم اقوام مختلف و همچنين جاذبه‌هاي گردشگري كشور چهار فصل ايران آشنا كند.

محمد گائيني كارشناس گردشگري و همسرش در هر قسمت از اين برنامه تركيبي به يكي از استان هاي كشور سفر مي كنند تا نقاط جذاب و ديده نشده ايران را پيش چشم مخاطبان تلويزيون به تصوير بكشند. 

«عصر خانواده» کاری از گروه كاري از گروه خانواده و فرهنگ شبكه دو است كه شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن تلویزیون می رود.