پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی شماره های زمستان دو فصلنامه علمی-پژوهشی «تحقیقات فرهنگی ایران» و «مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  شماره های جدید دو فصلنامه،«تحقیقات فرهنگی ایران» و «مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی» منتشر شد. این دوفصلنامه هر یک با مقاله هایی از استادان و پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اجتماعی منتشر شده اند.

شماره جدید فصلنامه «تحقیقات فرهنگی ایران» شامل مقاله های «بررسی تأثیر ارزش‌های فرهنگی بر هویت ملی»، «بررسی رابطه فرایند جهانی شدن فرهنگی و هویت مذهبی در ایران»،«تدوین الگوی ارزیابی شاخص‌های فرهنگ عمومی در دانشگاه‌ها، ایدئولوژی مقاومت و مخاطب فعال: نگاهی به مطالعات خوانش در ایران»، «مرگ خود و مردن دیگری: روایت دو فرهنگ عرفی/ عقیدتی- معنوی» و «سنجش نگرش جامعه میزبان به گسترش آسیب‌های اجتماعی ناشی از توسعه گردشگری در شهر همدان» است.

هم چنین در شماره اخیر فصلنامه «مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی» می توانید مقاله هایی را از عباس منوچهری، ابراهیم عباسی،عباس کاظمی و محبوبه حاجحسینی،اسماعیل ضرغامی و سیدمحمد بهروز، مجید موحد مجد و عباس گرگی، طاهره شاهجعفری، حسین ابراهیمآبادی، محمدهاشم رضائی، عیسی ابراهیمزاده، زهره نجفی، مهنوش مانی، مهرداد کلانتری بخوانید.

فهرست کامل مقاله های این دو شماره و متن کامل هر مقاله را می توانید در سایت فصلنامه های «تحقیقات فرهنگی ایران» و «مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی» بخوانید.