اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عملیات مرصاد درس بزرگی از شهادت و شجاعت نیروهای رزمنده در مقابل دشمنان اسلام در جبهه های جنگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم بزرگداشت شهدای پنج مرداد و عملیات مرصاد در اراک اظهار داشت: پنجم مرداد ماه روز نماز جمعه، سالروز شهدای پنجم مرداد و عملیات مرصاد و سالروز بمباران شهر اراک است که باید همواره آن را گرامی بداریم.

وی افزود: نماز جمعه که یادگار گرانقدر امام راحل بوده نماد انسجام و اقتدار ملت ایران و شعار همدلی و بیعت مسلمانان با امام زمان(عج) است و خوشبختانه امروز در سطح استان ۳۰ نماز جمعه در شهرستان های مختلف برگزار می شود.

دری نجف آبادی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: منافقان در عملیات مرصاد خسارت سنگینی دادند که بقایای آنها در زباله دان تاریخ مدفون شد.

وی با توجه به سالروز بمباران شهر اراک اظهار داشت: دشمن با بمباران این شهر در این خیال بود که می تواند مردم و رزمندگان را از مسیرهای دستیابی دور و منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمن این موضوع را نباید هرگز از یاد ببرد که این ملت درس جهاد و شهادت را از کربلا و امام حسین(ع) آموخته و هرگز از یاد نمی برد.

گفتنی است در کنار برگزاری این مراسم، نمایشگاهی تحت عنوان تجلی گاه وحدت و بصیرت در مصلی بیت المقدس اراک با ۵۰ غرفه برگزار شد که در ۳۰ غرفه فعالیت ستادهای نماز جمعه شهرستان های استان مرکزی در معرض دید عموم قرار گرفت.