مجموعه داستان «ملاقات با خانم دوبلور» نوشته بهزاد باباخانی دوشنبه ۱۲ مرداد در کتابفروشی افق مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات افق، مجموعه داستان «ملاقات با خانم دوبلور» نوشته بهزاد باباخانی به تازگی توسط نشر افق منتشر شده که قرار است نشست نقد آن دوشنبه هفته آینده در کتابفروشی این ناشر برگزار شود.

کتاب «ملاقات با خانم دوبلور» ۱۰ داستان کوتاه را با نام های «برج‌ها با آپارتمان‌ها فرق ندارند»، «تو از دکترها متنفری»، «ملاقات با خانم دوبلور»، «بومرنگ»، «لطفا در این مکان آشغال نریزید»، «میخ فولادی»، «قصه هندوانه در شبی تابستانی»، «مثل سیب»، «خواب آخر» و «دشت بهشت» را شامل می شود. 

نویسنده این داستان‌ها، با کند و کاو در لایه های عمیق از ذهن شخصیت ها، جنبه های خاصی از درونیات را به تصویر می کشد و از هر پدیده‌ای، داستان مدرن خود را روایت می کند.  

در این برنامه، علاوه‌بر نویسنده، حسن محمودی و رامبد خانلری به عنوان منتقد حضور داشته و کتاب مذکور را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

نشست نقد و بررسی این مجموعه داستان، روز دوشنبه ۱۲ مرداد از ساعت ۱۸ در کتابفروشی افق واقع در خیابان انقلاب اسلامی، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو آغاز خواهد شد.