دوره جدید «اتاق تجربه»، کارگاه نویسندگی رمان نوجوان، زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و به همت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره جدید «اتاق تجربه» زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و به همت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود و هنرجویان در ۱۲ جلسه و به صورت کارگاهیرمان می‌نویسند و هرکدام، از ابتدا با یک طرح رمان در کلاس حاضر می‌شوند و کارشان را زیر نظر استاد پیش می‌برند.

هنرجو در پایان دوره آموزشی خود، یک رمان می‌نویسد که پس از بررسی در «کتاب‌های پرنده آبی»، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، در صورت تصویب منتشر و بین نویسنده و ناشر، قراردادی بسته می‌شود.

در فراخوان دوره جدید اتاق تجربه آمده است: شما می‌توانید با شرکت در دوره جدید اتاق تجربه رمان نوجوان، نویسنده شوید در حد رولد دال و مرادی کرمانی!؛ رمان چاپ کنید در حد هری پاتر و شازده کوچولو؛ رمان‌هایتان برگزیده شود و جایزه بگیرد در حد جایزه هانس کرستین اندرسن.

بیش از ۳۰ عنوان رمان کودک و نوجوان در دوره‌های پیشین اتاق تجربه نوشته شده و ۱۲ عنوان از این میان در جشنواره‌های گوناگون از جمله جشنواره کانون پرورش فکری، لاک‌پشت پرنده و کتاب اول برگزیده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزشی «اتاق تجربه رمان نوجوان» تا ۱۰ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۵ می‌توانند با دفتر کتاب‌های پرنده آبی(انتشارات علمی و فرهنگی) تماس بگیرند و در این کلاس‌ها که ۱۲ جلسه است شرکت کنند.