اسفراین - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی حضور نیروی انتظامی در جامعه را امنیت آفرین خواند و گفت: نیروی انتظامی با اتکاء به مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان اسفراین گفت: حضور نیروی انتظامی در جامعه همواره موجب اطمینان خاطر مردم می شود و مادامی که نیروی انتظامی در صحنه حضور دارد امنیت نیز  برقرار خواهد بود.  

سرهنگ حسین بدری افزود: ماموریت های نیروی انتظامی در تمامی زمینه ها بسیار حساس است و به همین دلیل این نیرو باید موشکافانه و ریزبینانه اهداف و ماموریت های خویش را پیگیری کند.

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان اسفراین نیز در این آئین گفت: همدلی و همزبانی پیام امسال مقام معظم رهبری است که باید همه جانبه در عرصه های گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

مهدی عابدی  افزود: ولایت منادی امنیت است و در نظام اسلامی امنیت با اتکا به مردم تجلی پیدا می کند.

امام جمعه شهرستان اسفراین نیز طی سخنان کوتاهی مسئولیت پذیری و وجدان کاری را منشا خدمت شایسته به مردم دانست.

حجت الاسلام قدیر محمدیان با بیان اینکه هدایت و سعادت جامعه در گرو امنیت است، افزود: باید تلاش کنیم تا در حوزه های گوناگون به جای حرف زدن، گام های عملی برداریم.

در این مراسم سرهنگ جاوید مهری که پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان را عهده دار بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ زینل زیبایی قدردانی شد.