بجنورد- رئیس هیئت تیراندازی با كمان خراسان شمالی از بهره برداری نخستین زمین چمن تیراندازی با كمان این استان پس از ۹ سال وقفه خبر داد.

احسان سروری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: راه اندازی زمین چمن تیراندازی با كمان خراسان شمالی به دلیل مشكلاتی با ۹ سال وقفه همراه بود كه با رفع این مشكلات، روز گذشته این زمین به عنوان نخستین زمین چمن تیراندازی با كمان استان در مجموعه ورزشی علیدخت شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: این زمین که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، آمادگی میزبانی رقابت های متعدد در سطح كشوری را خواهد داشت.

سروری اظهار داشت: هم اكنون بسیاری از تیراندازان خراسان شمالی در تیم های خراسان رضوی و گلستان تمرینات خود را انجام می دهند.

وی تصریح كرد: با برگزاری جلساتی از این افراد دعوت شده است تا تیم منسجمی در این استان تشكیل دهند تا از طریق بتوان پتانسیل های خراسان شمالی در رشته های مختلف ورزشی به خصوص تیراندازی با كمان را در رقابت های لیگ كشوری نشان داد.

رئیس هیئت تیراندازی با كمان خراسان شمالی از علاقمندان این رشته ورزشی دعوت كرد تا در كلاس های این هیئت شركت و با تمرینات خود زمینه حضور در رقابت های کشوری و بین المللی را فراهم سازند.