ساری - مدیرکل تعاون مازندران، حمایت از کارگر و کارفرما را در بهبود فضای کسب و کار مفید برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح دوشنبه در نشست با کانون کارفرمایان مازندران، با بیان اینکه، به تشکیلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران اعتقاد قلبی دارم گفت: ضرورت این اداره را بر وجود کارگر و کارفرما در کنار هم می دانم.

وی با تاکید به نگاه متعادل به مباحث کارگری و کارفرمایی برای حل مسائل و مشکلات این دو قشر، خاطرنشان کرد: باید از کارگر و کارفرما در کنار هم حمایت شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

صغری افزود: باید ابتدا به حفظ وضع موجود پرداخت و سپس به شناسایی دقیق مشکلات کلیدی و مرتفع کردن آن، به دور از شعار گرایی عمل کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود، افزود: ما یقینا با بهره گیری از مشاوره های تخصصی نمایندگان کارفرمایان، کارگران و تعاونگران به هم افزایی برای برخورد صحیح با مشکلات خواهیم رسید و  به رسالتی که داریم در چارچوب قانون عمل کرده و به امید خدا بر بسیاری از مشکلاتی که در خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، فائق خواهیم آمد.

 سید حمزه درواری، رئیس کانون کارفرمایان استان نیز در این جلسه ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی توفیق برای مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:  همکاری و مشورت به خلق فرصت های بسیاری منجر می شود که باید از آنها استفاده نمود.

وی با اشاره به ضرورت بازدید مدیران از واحدهای تولیدی و صنعتی و... تصریح کرد: بازدید ها باید دستاوردهای مناسب داشته و از این بازدید ها و ظرفیت های موجود، درست بهره بگیریم.

رئیس کانون کارفرمایان در پایان گفت: آماده همکاری همه جانبه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ارائه خدمات مناسب به کارفرمایان استان که قطعا رفاه کارگران را نیز در پی خواهد داشت، هستیم.