ساوه- فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: گروه جهادی دانشجویی این شهرستان عازم مناطق محروم و کم برخوردار بخش نوبران ساوه شد.

مجید احمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه جهادی دانشجویی این شهرستان عازم مناطق محروم و کم برخوردار بخش نوبران ساوه شد.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل از ۷۰ نفر دانشجویان ساوه در قالب گروه آقایان و بانوان برای نقش آفرینی در ساخت بناهای عام المنفعه و نیازمندان و کارهای آموزشی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

جعفری بیان داشت: دانشجویان شرکت کننده در این گروه از سه دانشگاه پيام نور،  دانشگاه آزاد اسلامی و پرستاری در مدارس شهر غرق آباد این بخش به مدت دو هفته اسکان می یابند و انجام کارهای عمرانی در روستاهای بالقلو، ستق و ... از جمله برنامه های این گروه جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: گروه های جهادی دانش آموزی نیز در راستای تعمیر و تجهیز مدارس از طریق رنگ آمیز مدارس، تعمير نيمکت و ساخت سرویس بهداشتی و وضوخانه برای مسجد خدمت رسانی می کند.

جعفری با بیان اینکه به تدریج شاهد افزایش کمیت و کیفیت اردوهای جهادی هستیم، ابراز کرد: خدمات شایانی در قالب های مختلف گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و غیره ارائه شده است.

وی بازتاب اردوهای جهادی را از جانب اهالی مناطق محروم نیز بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: افزایش رضایتمندی اهالی مناطق محروم و کم برخوردار به وضوح قابل مشاهده است.

به گفته وی، همچنان که در زمان جنگ تحمیلی همه امکانات بسیج می شد و در اختیار رزمندگان برای دفاع از مملکت قرار می گرفت امروز هم که در جنگ اقتصادی قرار داریم و با محوریت اقتصاد مقاومتی حرکت می کنیم، بایستی پرچم اسلام را در دورترین نقاط به اهتزاز در بیاوریم.

گفتنی است شهرستان ساوه با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، دارای دو بخش مرکزی و نوبران است که بخش نوبران در فاصله ۵۵ کیلومتری شهر ساوه واقع شده است.