تهران- همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم مومن و انقلابی در نقاط مختلف استان تهران برگزار شد.

مراسم تشییع باشکوه دو شهید در شهرستان اسلامشهر، یک شهید در شهرری، دو شهید در شهرستان شهریار، دو شهید در منطقه ۱۴ بوستان زیتون، دو شهید در منطقه ۱۶ خیابان شهید رجایی و دو شهید نیز در منطقه ۱۲ و در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی باشکوه خاصی برگزار شد.

در مراسم تشییع شهدای گمنام و غواص دوران دفاع مقدس علاوه بر ائمه جمعه و علما و روحانیون، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی نیز حضور حماسی داشتند.

حماسه آفرینی مردم استان تهران در تشییع پیکر ۱۱ شهید گمنام

بر اساس گزارش خبرنگار مهر مردم نقاط مختلف استان تهران با حضور در مراسم تشییع ۱۱ شهید گمنام و غواص دوران دفاع مقدس بار دیگر حماسه آفریدند و عشق و ارادت خود را به فرهنگ شهید و شهادت به نمایش گذاشتند.

حضور نوجوانان و جوانان که برخی با پوشیدن پیراهن های مشکی و  برخی با بستن سربند به مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام آمده بودند، شور و حال مضاعفی به این مراسم بخشید.

تشییع پیکر دو شهید گمنام در اسلامشهر

در شهرستان اسلامشهر مردم مومن و انقلابی این استان پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از مسجد حسین بن علی شهرک قائمیه به سوی بوستان ملت این منطقه تشییع کردند.

مراسم وداع با پیکر این دوشهید گرانقدر انقلاب اسلامی نیز شب گذشته با حضور باشکوه و پرشور مردم مومن و انقلابی اسلامشهر در مسجد حسین بن علی(ع) برگزار شد.

محمد ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حقیقتا امروز فضای شهرستان اسلامشهر عطر و بوی شهید و شهادت دارد و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همراه شده است.

این شهروند اسلامشهری افزود: مردم اسلامشهر بار دیگر با حضور باشکوه خود در مراسم تشیبیع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، عشق و ارادت خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این منطقه به ثبت رساندند.

تشییع دو شهید ۱۷ و ۱۹ ساله در شهریار

همچنین شهرستان شهریار امروز میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود و مردم این شهرستان نیز با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام بار دیگر پیوند خود را با آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.

پیکر پاک این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مسجد خاوه شهر فردوسیه از توابع شهرستان شهریار تشییع و در پارک این شهر به خاک سپرده شد.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران، سن دو شهید تشییع شده در شهرستان شهریار ۱۷ و ۱۹ ساله بود که فضای شهر فردوسیه را عطرآگین به بوی شهادت کردند.

همچنین صبح امروز  دو شهید در منطقه ۱۴ بوستان زیتون، دو شهید در منطقه ۱۶ خیابان شهید رجایی و دو شهید نیز در منطقه ۱۲ و در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی  بر روی دستان مردم مومن و انقلابی تهران تشییع شدند.