بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع عقب ماندگی زیرساخت های ارتباطی خراسان شمالی نیازمند توجه بیشتر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خراسان شمالی به منظور بررسی وضعیت ارتباطی این استان، با بیان این که نتایج و طرح های این سفر برای آینده ارتباطی استان درخشان خواهد بود، اظهار کرد: خراسان شمالی در حوزه زیرساخت ها عقب ماندگی های تاریخی دارد و با تقسیم شدن استان باید به توسعه زیرساخت های هر بخش توجه ویژه شود.

وی یكی از عقب ماندگی های جدی این استان را در حوزه زیرساخت های ارتباطی عنوان كرد و افزود: باید تلاش ها و فعالیت ها در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی خراسان شمالی به صورت جدی تری انجام شود و وزارت ارتباطات نیز به این امر توجه ویژه داشته باشد.

قوامی گفت: تمام واحدهایی كه در استان شكل گرفته اند باید آن گونه كه در قانون تعریف شده به ایفای نقش بپردازند و نهایت تلاش خود را در جهت رفع مشكلات استان داشته باشد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی توسعه زیرساخت های ارتباطی را یكی از مهم ترین ظرفیت ها برای توسعه خراسان شمالی دانست.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: یكی از انتظارت ما از شركت های خدمات رسان ارتباطی ارائه خدمات با كیفیت به شهروندان و جلب رضایت آنان است.

قوامی با بیان اینكه شركت پست و مخابرات در حوزه های مختلف ارائه خدمت می دهند، افزود: باید به سمتی پیش برویم كه كالا و خدمات به بهای تمام شده نزدیك شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خواستار هزینه كرد درآمدهای شركت های خدمات رسان از جمله مخابرات برای اجرای طرح های توسعه ای استان شد و افزود: این رویكرد در برخی شركت ها مانند شركت گاز اجرا می شود و نتیجه آن موفقیت اجرای طرح ها است که اگر این امر در بخش مخابرات نیز تحقق یابد بسیاری از مشكلات موجود در خراسان شمالی رفع و طرح ها سریع تر اجرایی می شود.