دشتی- فرماندار دشتی خواستار تسریع در پرداخت یارانه پروژه‌های رو سازی سایت مسکن مهر شهر خورموج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر سه‌شنبه در جلسه تامین مسکن شهرستان دشتی اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده و دستور وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به صورت یارانه به پروژه‌های روسازی سایت مسکن مهر شامل احداث مدرسه، مسجد، فضای سبز، پارک و آسفالت معابر پیش بینی که به محض تامین اعتبار اقدامات بعدی توسط اداره کل راه و شهرسازی به عمل می‌آید.

وی افزود: برابر اعلام اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی تا پایان شهریور ماه سال جاری پروژه ۱۸۳ واحدی شهر خورموج افتتاح و تحویل افراد خواهد شد.

مهرجو بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده به‌اتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل بانک مسکن استان بوشهر سود تسهیلات مسکن مهر خورموج از ۱۲ به چهار درصد رسید که به ازای هر واحد ۸۰ میلیون ریال کاهش سود تسهیلات اتفاق می افتد.

وی بر ضرورت تکمیل مسجد مسکن مهر تاکید کرد وگفت: در حال حاضر این پروژه با اعتبار ۳ میلیارد ریال در دست اجرا است که امیدواریم هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: برای آسفالت معابر و روشنایی سایت مسکن مهر در سال گذشته نیز ۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و خیابان دسترسی به مسکن نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال تکمیل شده است.