مهندس علي آبادي در ديدار با مسئولين اجرايي وكادر تيم ملي و فدراسيون ووشو كتبا بر ضرورت پي گيري ساخت و تجهيز خانه ووشو تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري" مهر" دراين جلسه كه با حضورمهندس قدمي معاون سازمان و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني كشور با هدف بررسي عملكرد و برنامه ريزي جهت بازيهاي آسيايي دوحه قطر درحدود يك ساعت و نيم در دفتر رياست سازمان به طول انجاميد ، صمد وليزاده رييس فدراسيون پس از ارائه گزارش  فعاليت 10 ماهه فدراسيون به مسائل و مشكلات و برنامه هاي آتي دوحه قطر اشاره كرد و خواستار حمايت جدي سازمان شد.

مهندس علي آبادي نيز از ووشو به عنوان ورزشي كه در دو بعد عمومي و قهرماني حايز اهميت است نام برد و گفت: روي مدالهاي ووشو در بازيهاي دوحه قطر حساب ويژه اي باز كرده ايم و اميدواريم بتوانيم با بر طرف كردن مشكلات احتمالي زمينه هاي رشد و گسترش ووشو را در كشور پيش از پيش فراهم نماييم.

رييس سازمان تربيت بدني ، استعداديابي را مهمترين عامل رشد و توسعه قهرماني در هر ورزشي دانست و از حمايت جدي سازمان در جهت ساخت و سازهاي عمراني با هدف گسترش و توسعه ووشو خبر داد.

در ادامه اين جلسه مهندس علي آبادي از مسئولين فدراسيون ووشو خواست براي دوحه قطر برنامه و تلاش ويژه اي مبذول دارند و در ادامه بر ضرورت حمايت جدي سازمان از برنامه هاي دقيق فدراسيون و توجه به قهرمان پروري ، استعداديابي و گسترش ووشو تاكيد كرد.