خرم آباد - دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان از برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رشیدی نیا پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به زودی انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات عنوان کرد: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی لرستان پایان شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با بیان اینکه انتخابات گذشته این شورا چهار سال پیش برگزار شده است گفت: به زودی با برگزاری این انتخابات شاهد ترکیب جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواهیم بود.

رشیدی نیا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های پیش بینی شده همزمان با هفته دولت در لرستان اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه های اجرای عملیات گاز رسانی به شهر سپیددشت خواهد بود که طی امروز با حضور استاندار لرستان صورت خواهد گرفت.

وی همچنین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی فیض آباد شهرستان سلسلسه خبر داد و گفت: همچنین در شهرستان بروجرد نیز پنج پروژه شاخص همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان حضور استاندار لرستان در برنامه گفتگو ویژه خبری صدا و سیمای مرکز لرستان طی امشب سه شنبه را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برشمرد و گفت: همچنین سفر معاون اجرایی رئیس جمهور طی روز پنجشنبه هفته جاری برای افتتاح چند طرح حوزه کشاورزی و آب استان، تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان و ... از دیگر برنامه های در دستور کار طی هفته دولت در استان خواهند بود.

 

برچسب‌ها