خرم آباد - مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها از همکاری ۱۱۲ هزار خیر با این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد فولاد پور ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدا ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین رکن اصلی اهداف سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها ترویج زندگی آسان با سبک زندگی ساده است.

وی با بیان اینکه اهداء جهیزیه توسط این سازمان در طول سال طی سه مرحله صورت می گیرد عنوان کرد: مطابق برنامه ریزی این سازمان بنا بود در سال ۹۳ پنج هزار سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شود که با مشارکت خیرین توانستیم در این سال پنج هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه اهدا کنیم.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها برنامه این سازمان را برای اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سالجاری حدود هشت سری جهیزیه برشمرد و بیان داشت: بیش از ۱۱۲ هزار نفر در سطح کشور به عنوان حامیان و پشتیبانان مالی این سازمان در این امر خدا پسندانه مشارکت می کنند.

فولادپور روی آوردن به ازدواج آسان را سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره بر تلاش برای فقر زدایی، ترویج ازدواج جوانان و دنبال کردن سبک زندگی ساده تاکید دارند لذا سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها این موضوعات را فصل الخطاب قرار داده و آن ها را سر لوحه فعالیت های خود گذاشته است.

وی عنوان کرد: در نشستی که با مسئولین لرستان خواهیم داشت آمار دختران در انتظار جهیزیه گرفته خواهد شد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان کمک شایانی برای تهیه جهیزیه آن ها انجام دهیم.

وی افزود: این آمادگی را داریم بیش از دو برابر تعداد جهیزیه هایی که امروز به نوعروسان لرستانی اهدا می شود را تا پایان سال به دیگر نوعروسان این استان اهدا کنیم.