قم - رئیس هیئت تنیس استان قم از ناکامی نمایندگان قم در لیگ بر‌تر تنیس جوانان کشور موسوم به لیگ آینده سازان برابر نمایندگان قزوین و کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های تنیس لیگ بر‌تر جوانان کشور چهارشنبه شب در بابل دور سوم خود را پشت سر گذاشت و تنیسورهای قمی در قالب دو تیم، سومین دیدار خود را برابر نمایندگان قزوین و کرمانشاه برگزار کردند.

وی افزود: در یکی از دیدار‌ها، تیم آریا گرانول قم به مصاف تیم شهید یاری کرمانشاه رفت و با شکست در ۲ بازی انفرادی و مسابقه دو بل، ۳ بر صفر برابر این تیم بازنده شد.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در این بازی سجاد شادمان از قم در مسابقه انفرادی اول برابر حریف قدرتمند خود شکست خورد و آرش میرعارفی نیز در دیدار انفرادی دوم بازنده میدان را ترک کرد و در ‌‌نهایت، تنیسورهای قمی در مسابقه دونفره نیز برابر تیم شهید یاری کرمانشاه مغلوب شدند.

خانی بیان داشت: آریا گرانول قم در نخستین دیدار خود موفق به شکست تیم بازرگانی امیر آمل شده بود اما در مسابقه دوم برابر تیم تنیس استقلال ۳ بر صفر شکست خورد.

وی عنوان کرد: تیم تنیس خاتم، دیگر نماینده قم در این مسابقات است که در سومین مسابقه خود همانند همشهری خود آریا گرانول، بازنده شد و ۲ بر یک برابر آکادمی مینوی قزوین مغلوب شد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: در این بازی علی شاهرخی از قم در دیدار انفرادی اول تنیسور قزوینی را شکست داد اما مهدی آدابی دیگر تنیسور قمی برابر حریف خود شکست خورد و با توجه به شکست قم در بازی دو نفره، این مسابقه ۲ بر یک به سود آکادمی مینو پایان یافت.

خانی افزود: خاتم در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها ۳ بر صفر به فولاد کویر اصفهان باخته بود اما دومین مسابقه خود را برابر تیم آینده سازان شمال با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشت.

برچسب‌ها