دشتی-در چهارمین روز از هفته دولت، هشت پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال با حضور استاندار بوشهر افتتاح و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح پنج‌شنبه در افتتاح این پروژه‌ها با تبریک هفته دولت اظهار داشت: از این تعداد سه پروژه با اعتبار ۱۱.۴ میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه نیز با اعتبار ۳۴.۸ میلیارد تومان نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی افزود: پنج بوستان شهری و شش زمین چمن مصنوعی ورزشی در چهار شهر خورموج، کاکی، بادوله و شنبه در مجموع پنج هکتار پارک و بوستان شهری عملیات اجرایی آنها در سطح شهرستان آغاز شد.

مهرجو ادامه داد: از ویژگی‌های زمین‌های چمن و بوستان‌های شهری احداث آن در نقاط کمتر توسعه یافته شهرها که دارای جمعیت بالا و پائین بودن سرانه ورزشی و فضای سبز است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از سه کیلومتر تعریض محور حادثه خیز جاده‌ای خروجی خورموج به سمت کنگان که عملیات اجرای آن طی یک‌سال به پایان رسید و همچنین تعریض پنج کیلومتر محور ناصری شنبه و ۶.۵ کیلومتر محور بادوله به کاکی از پروژه‌های افتتاحی است.

مهرجو به پروژه‌های کلنگ‌زنی شده نیز اشاره کرد و گفت: شروع عملیات ۳.۵ کیلومتر تعریض قطعه دوم محور خروجی خورموج به کنگان به عنوان نقاط جدی حادثه‌خیز جاده‌ای ، گاز رسانی به ۲۱ روستای شهرستان با اعتبار قریب به ۱۴۵ میلیارد ریال و احداث ۱۱ زمین چمن مصنوعی روستایی در سطح بخش‌های مرکزی، کاکی و شنبه شهرستان دشتی به عنوان پروژه های امید از مهمترین این پروژه‌ها است.

فرماندار دشتی همچنین بهره‌برداری از واحد مرغی گوشتی و تاسیسات برق‌رسانی شهری و روستایی را از دیگر پروژه‌های چهارمین روز هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.