قم - رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: تیم‌های تنیس آریا گرانول و ویونا اسپورت قم به همراه ۲ تیم قمی دیگر در لیگ بر‌تر تنیس نوجوانان کشور از امروز به میدان می‌روند.

غلامرضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دور برگشت رقابت‌های تنیس لیگ بر‌تر نوجوانان زیر ۱۶ سال باشگاه‌های کشور از امروز در تهران آغاز می‌شود و تیم‌های آریا گرانول و ویونا اسپورت از قم در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: آریا گرانول که در دور رفت این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد در این مرحله فرصت تصاحب عنوان قهرمانی را در اختیار دارد و علاوه بر تیم ویونا اسپورت قم، ۲ تیم خاتم و مصالح کارگر نیز به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حاضر هستند.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: به جز تیم آریا گرانول قم، سایر نمایندگان قم در دور رفت موفقیت خاصی به دست نیاوردند اما در دور برگشت به دنبال کسب نتایج بهتر هستند و هر ۴ تیم قمی حاصر در این مسابقات از نفرات بومی استفاده می‌کنند.

خانی بیان داشت: تیم‌های آریا گرانول و خاتم قم در لیگ بر‌تر جوانان نیز حاضر هستند که در این مسابقات ۳ بازی برگزار کرده‌اند و با کسب نتایج مشابه صاحب ۲ شکست و یک پیروزی شده‌اند.

وی عنوان کرد: تنیس قم در رده‌های سنی پایه در کشور سرآمد محسوب می‌شود و در شرایطی که وضعیت تعداد زمین‌های تنیس قم به هیچ وجه قابل مقایسه با استان‌های رقیب نیست، در رده‌های سنی زیر ۱۸ سال، زیر ۱۶ سال و زیر ۱۴ سال در کشور حرف زیادی برای گفتن داریم.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: چند تنیسور قمی در حال حاضر عضو تیم‌های ملی هستند چنان که محمد حسن جلالیان در ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات دیویس کاپ آسیا در تایلند شرکت کرد و سید مقتدا خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم نیز این تیم را به عنوان سرمربی همراهی می‌کرد.

خانی افزود: در بخش بانوان نازنین سادات حسینی به تیم ملی نونهالان فراخوانده شده و این تنیسور، نخستین دختر تنیسور قمی است که به تیم‌های ملی دعوت می‌شود.