بجنورد- در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد، مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه، در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد، مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از امروز، شانزدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد واقع در تخته ارکان برپا شده و تا بیست و پنجم شهریورماه دایر است.

قاسم ایزانلو با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد در شورای تنظیم بازار خراسان شمالی مصوب شده بود، افزود: نمایشگاه پاییزه بجنورد در ۲۰۰ غرفه دایر شده که در آن مایحتاج مردم تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید مردم فعال است.

ایزانلو با بیان اینکه امسال به سبب وجود ثبات نسبتا مناسب در بازار از حیث قیمت و میزان کالاها، استان های مختلف کشور تکلیفی برای برگزاری نمایشگاه پاییزه نداشتند اضافه کرد: با وجود این سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید ویژه ای نسبت به برگزاری نمایشگاه پاییزه در مرکز استان داشت و اقدام به برپایی آن کرد.

به گفته وی سایر شهرستان‌هایی خراسان شمالی برای عرضه مایحتاج مردم در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، اقدام به فروش فوق‌العاده پاییزه می‌کنند.