تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» اعلام کرد این فیلم باید در جشنواره فیلم‌های نوجوانان همدان سه‌بعدی به نمایش درآید و مذاکراتی هم با دبیر جشنواره انجام شده است.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» درباره این فیلم که قرار است در جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان در همدان حضور داشته باشد و امکان سه بعدی برای نمایش این فیلم به خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر طی صحبت هایی که ما با حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و علیرضا شجاع نوری دبیر جشنواره فیلم‌های نوجوانان داشته ایم قرار است شرایط برای نمایش سه بعدی این فیلم در جشنواره فراهم شود.

وی ادامه داد: باید سالن ها برای نمایش سه بعدی تجهیز شوند و این امر چندان کار پیچیده ای نیست و جشنواره می تواند به صورت موقت امکان نمایش سه بعدی را برای فیلم «جنجال در عروسی» مهیا کند و امکانات چنین اکرانی هم در ایران وجود دارد. هم اکنون چند سالن در تهران می توانند فیلم ها را به صورت سه بعدی نمایش دهند و یک سالن سینمایی هم در مشهد این امکان را دارد.

تهیه کننده فیلم «جنجال در عروسی» با اشاره به اینکه نمایش سه بعدی این فیلم در سینما کوروش تهران آزمایش شده است، درباره امکان نمایش فیلم به صورت دو بعدی تصریح کرد: در ابتدا به ما پیشنهادی داده شد که فیلم را به صورت دو بعدی نمایش دهیم اما برای تولید این فیلم هزینه و امکانات زیادی صرف شده است. در بعضی کشورها فیلم هایی هستند که هم به صورت دو بعدی و هم به صورت سه بعدی نمایش داده می شوند اما این فیلم محصول مشترک ایران و فرانسه است و حیف است که تلاش یک سال گروه و عوامل دیده نشود و فیلم آنطور که باید دیده نشود.

احمدی اضافه کرد: اگر ما می‌خواستیم فیلم را به صورت دو بعدی نمایش دهیم امکانات زیادی برای ساخت آن به صورت سه بعدی صرف نمی کردیم. برای ساخت این فیلم دو برابر یک فیلم معمولی هزینه و انرژی برای فیلم صرف شده است.

این تهیه کننده با تاکید بر عنصر جذابیت در ساخت آثار حرفه ای برای کودکان و نوجوانان بیان کرد: ما برای جذب کردن و راضی نگه داشتن تماشاچی به سوی نمایش سه بعدی اثر رفتیم و خواستیم کاری کنیم که به نوعی جذابیت های دیگری را هم به سینما اضافه کرده باشیم.

وی در پایان گفت: هدف ما از ساخت چنین فیلمی این بود که نوجوانان فضای جدیدی را با «جنجال در عروسی» تجربه کنند و با دیدن آن تهییج شوند و اگر فیلم به صورت سه بعدی نمایش داده شود انرژی صرف شده را به ما بازمی گرداند.