وزیر ارتباطات معاون پژوهش و فناوری سابق دانشگاه علم و صنعت را به سمت معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی طی حکمی امیرحسین دوایی مرکزی را به سمت معاونت فناوری و نوآوری این وزارتخانه که به تازگی تشکیل شده است منصوب کرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ايران نیز در حکمی دکتر تورج محمدی، عضو هيات علمی دانشکده مهندسی شيمی را برای مدت دو سال به سمت «معاون پژوهش و فناوری و رئیس پژوهشگاه اين دانشگاه» منصوب کرد.

تغيير معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، در پی انتصاب دکتر دوايی مرکزی «معاون سابق» به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» رخ داد که چند روز قبل با حکم وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذيرفت.

دکتر تورج محمدی که در سال ۱۳۸۴ به رتبه استادی نايل شده، در چهاردهمين جشنواره ملی تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر سال۱۳۹۲، « پژوهشگر برتر ايران» شناخته شد. وی پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت ايران در سالهای ۸۲ تا ۹۰، ۹۱ و ۹۲ انتخاب شده است. همچنین از وی در سال ۱۳۸۳ به عنوان رتبه اول سرپرست آزمايشگاه تحقيقاتی تجليل شد.

اين استاد و پژوهشگر برجسته دانشگاه تاکنون بالغ بر ۲۵۰ مقاله در مجلات علمی ملی و بين المللی داشته و ۳۳ پروژه صنعتی و تحقيقاتی را اجرایی کرده است. دکتر محمدی ۳۲ پروژه صنعتی در حال اجرا را در کارنامه خود دارد.

همچنين با حکم رئیس دانشگاه علم و صنعت، دکتر علی توکلی کاشانی برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی عمران» و با حکم دیگری دکتر بيژن محمدی برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانيک» منصوب شدند.